Fredag, 13 mars


Idag är det alltså fredagen den 13.e, en vanlig dag för vissa, en otursdag för andra och för mig en lyckodag! :)

Haha ryktet har gått runt ganska bra, men som ni kanske hört har jag fått riktigt fin dricks idag utav en av världens rikaste män, och jag måste rätta till att han kommer alltså från Dubai.

Dagen började med att jag fick en liten väckningslista på ca 6-8 rum, en stor termos lingondricka och lite muggar.. sen var det bara att ge sig ut och örsöka ta fram min ljuva stämma, haha tyvärr hade ju den där Shejken redan gått upp så hann aldrig väcka honom och hans fru ;P
Senare skulle Shejken och hans två "livvakter" (en mörk kille, inte större än en vanlig svensson och en tjej som är mulatt, ungefär lika kort/lång som mig och där strl xxs var för stort! haha) och deras privata housekeeper ha lite utrustning inför en aktivitet, när vi skulle gå var dom ju inte snåla med dricksen precis, jag och jonas fick varsin 200euro sedel!! Sen kunde vi inte göra annat än att le åt varandra, haha skit nöjda :D
Efter det var det avfrostning i några korridorer som gällde, och det innebär att man går med en sopkvast och drar den i taket så frosten som bildas där inne försvinner någolunda, så då gick jag fram och tillbaka, fram och tillbaka.. sjuk jobbigt för armarna!

Nästan direkt efter jobbet så fick vi skjuts till Kiruna, där vi åkte in till fridas faster veronica som hade lagat underbart god kycklinglasange:) och sen åkte vi hem till en tjej som heter camilla, det är Bettans kompis dotter.. så då åkte vi till hennes nya lägenhet och såg på ets dance och drack vin :) (föressten så SÖG DANSARNA PÅ BUGG, fyfan inte konstigt bugg får b*g-stämpel) haha ;P



Camilla och Fridis ;)




Fridis och Sannis på topp ;)



Bjuder på den skapligt frächa bilden (eller inte)
På bilden ser ni F, Kristoffer och S. Kristoffer jobbar i receptionen på Icehotel, och fick hänga med oss på Ferrum för han känner ungefär lika många som vi gör i Kiruna ;P haha

Väl på Ferrum var det drag, vi dansade från 12-03 då det stängde :) det var riktigt kul faktiskt..
Men Dj.n var kass!!! han hade nog säkert bara 10 låtar som gick på repeat hela kvällen, haha men det gick att dansa ändå:)
Många glada och trevliga människor, Camilla och jag blev offer för några italienare som sa "Please follow me to Milano, ill take care of you!" Ehhh, nej tack sa jag! haha slibbiga italienare..
Som sagt vid 03 blev vi upphämtade och hemkörda till Veronica av camillas pappa, och då dök vi in undertäcket!

Det var iaf en trevlig dag och kväll :)

puss kram,


Kommentarer
Postat av: Fadern

Merhaba!Precis Sanna,mycket bra sagt ang det där om buggen i lets dance..varför tror du att jag inte gick färdigt kursen!?Stämpeln ja....

2009-03-15 @ 19:02:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0