Fredag, 20 mars

Hey!
Som säkert alla vet så sov ju frida och jag på Icehotel inatt! :)
(Tyvärr ingen bild på den, men det var tydligen samma som Shejken sov i) haha..

Hursomhelst, när Frida hade slutat vid 22.00 så gick vi direkt till recepitonen och såg så att vårat rum "Queen of ice" var ledigt, och dumpade in våra saker i vårat bås



Om man ska ha svit får man ett sånt här bås, 2*2 m, finns en korridor som är lika stor på andra sidan..




Jag provade och tänkte ta på mig en varm overall, men nejj inte riktigt min grej.. Kände mig lite för mkt turist! ;D




Sedan gick vi direkt till Icebar, vi frågade om praktikant-rabatt, haha och han sa "första gratis" ;) haha så vi högg in.. gratis är gott..



En bild så man ser lite mer omgivning..

Så kom en kille i baren kom fram och frågade om vi kunde vara lite testkaniner, haha...



japp, 4 var till,  så det var vel bara att dricka upp när det är gratis, och varje isdrink är värd 110:-!
(jag måste ju tillägga att vi drack inte alla)

När så gott som alla drinkar var tomma, eller när vi iaf smuttat lite på dom gick vi vidare till N`ice bar, den varma pubben.
Där var det trevligt..

Morgon var ganska annorlunda, haha.. när jag slår upp ögonen så möter jag en ful äcklig jävla utklädningsmask, en riktigt gammal gubbe med grått krulligt hår! AAhh!! haha masken åkte av oc då stog Anna där och skrattade.. haha jag började svära åt henne hur hon kunde komma och väcka med den där masken och allt möjligt, och hon bara skrattade, haha så kollade jag åt andra siden och då står erika där och filmar.. och skrattar.. haha de enda jag fick ur mig var -och vad fan gör du? ;P haha!  Efter vi skrttat lite sa dom nu kan ni sova vidare en stund till.. klockan var då 06.30 ;) haha..
Vid halv åtta kom erika tillbaka med lingondricka:) haha

Hotellfrukostar är aldrig fel heller :)




Efter frukost duchade vi och bastade i både varmt och kallt :)





Ganska häftigt faktiskt! :)

Senare på dagen hade vi bestämt möte för inervju med Yngve Bergkvist, VD. Vilket var väldirigt intressant faktiskt:)

Sedan dess har vi bara slappat hemma, nu vill frida till Ferrum  och jag känner mig illa tvungen att följa med även om humöret är mer för hemma kväll, men ajja vad gör man inte ;P

puss och kram, 


Kommentarer
Postat av: Mamsen Cilla

Guud va coolt!! el cold...

Drinkarna såg ju goa ut-mmmmmm :)

Men undra hur jag skulle se ut efter en kallbastu,

huualien!

Vilken upplevelse o det va ju verkligen lite av varje ;)med trevlig väckning dessutom..haha



Kram från mig

2009-03-21 @ 18:13:39
Postat av: Sanna svarar

Mamsen: Jaa det är skit coolt faktsikt:)

Jaa och drinkarna va faktiska lika goa som dom ser ut, faktiskt:)

Kallbastun var faktisktt inte så himla speciell egentligen, eller ganska häftigt bara själva grejen att sätta sig i en igloo :) haha .. det var int eså fruktansvärt kallt, men det kan ha berott på att vi bastade varmt innan... därför kylde de bara ner lite :)



kram kram

2009-03-22 @ 10:34:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0