Lördag, 14 mars

Idag vaknade iallafall jag upp med lite känning av att det var fest igårikväll, så att säga:) haha
Vi var uppe ganska snabbt och strax efter tolv var jag frida, fridas faster Veronica och veronicas yngsta dotter Kajsa 9år (tror jag hon hette) nere i Kiruna centrum..
Ja det var ganska mysigt, dom har Jc, Kicks, Mera mode, nån imitation av b-young och några merasmå affärer.. så dom gick vi igenom ganska fort faktist :) Jag köpte mig ett hårband, lite tjockare för utebruk så jag slipper gå omkring i Bettas som det står Jukkas överallt ;) och ett litet flätat skärp att smycka mina kläder med ;)
Efter över en vacka utan fetmat var vi så sugna på hamburgare så vi åt en fet måltid på Sibylla, det var riktigt fint ;)

Sen gjorde vi inte så mycket mera, Bettans hämtade oss och när vi kom hem lagade faktiskt frida mat åt oss idag, och det var nog seriöst blad det godaste jag ätit! Kycklinggryta typ, men ris guuud va gott det var :)
Och nu gör vi inte mer än att vänta på melodifestivalen :)

Jag har även laddat upp några bilder på hur det ser ut i de lilla rum som vi bor i , haha ;)




Här är våran lilla ingång :)



sängen längst inär såklart min, haha jag vågar iinte sova ytterst!
herregud tänk att jag ens vill lägga ut dom här bilderna, haha så stökigt..



Så har ju såklart en platt-tv! ;)



Dörren ni ser är dörren ut till resten av hustet, till höger från dörren är ett litet kök och till vänster är badrummet.
Jaa, nu är det inte mer att visa för det finns inte mer att visa, haha :)

Litet men duger perfekt till oss!
Hoppas ni tyckte det var roligt att se även hur vi bor. .eller sover kanske jag ska säga :) haha

Ha en trevlig kväll!
puss kram,

Kommentarer
Postat av: Måddsan...

Tycker du att ni har det stökigt???

Nja ser väl ut som hemma eller har jag fel??

Ni verkar ju ha det jättemysigt..får se massor och vara med om massa grejer...ingen dålig dricks må jag säja...Tycker du svärfar är dålig på o skriva..ska säja till honom..

Have a nice day.. bye

2009-03-14 @ 21:58:04
Postat av: syster ffs!

att vi inskaffat samma sak :)

2009-03-14 @ 23:39:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0