Måndag, 23 mars

Hejjsvejjs alla! :)

Vore ganska intressant att se hur många som läser faktiskt, jag hör att den, den, den o den läser men de är dåligt med kommentarer (förutom ni stammisar som är så kul att få ifrån)
Så Du som läser, lägg en kommentar och gör mig glad, ett litet namn och hej räcker! :)

Idag husrsomhelt, var min första dag på guideavdelningen..
Ganska intressant faktiskt, men det är inte något spreciellt jag kan göra självständigt, vilket är lite trist men jag följer med och dom låter mig hjälpa till med det jag kan:)

Dagen började med en guidning som en tjej hade på svenska, Anna-Karin (A-K) jätteduktig tjej.. då följde jag mest med och lyssnade.
Det finns änev en kall reception som kallas Kalla Repan, där är det alltid någon som står mellan 10-18 och är lit emer som informationsdisk, fast man står bara en timma så byter man runt annars lär man bli staty.. även jag fick stå där med A-K idag ;) (inte dåligt med kort man får vara med på, haha renarama sevärdheten)



Efter Kalla repan hjälpte jag A-K med en liten grupp japaner som skulle ha en guidad tur i ICEHOTEL och i produktionen.. Väldigt kul och intressant :) haha! Inte nog med att en söt liten tolk fick stå och översätta så stog japanerna och tog på ALLT! Och så sa dom hela tiden -ååååååhh! -wooooooww
haha o jag skojjar int när jag säger HELA tiden!

Efter jobbet var jag bokstavligt talat död, klockan var inte ens halv 8 när jag sov i soffan.. haha..

Puss och kram, numera sevärdheten sanna  


Kommentarer
Postat av: C:B

Heeej!!

Bara jag mamma:S

Waoooooow...vilken dräkt :)Fiin!

2009-03-24 @ 21:36:17
Postat av: sofie

hej,sofie/syster!

2009-03-24 @ 21:42:58
Postat av: Anonym

Vilken fest ni verkar leva i, Svin kallt och is kan ju inte bli bättre!? eller!?

Saknar iaf er här hemma, och faktiskt sanna ditt eviga tjat med om allt mellan himmel och jord! Puss på stjärten!

2009-03-24 @ 21:50:03
Postat av: Linda

jag som skrev den senaste utan namn :D

2009-03-24 @ 21:50:39
Postat av: Sanna svarar C:B

HEJ! jo visst är den;) haha har fått höra ett x-antal gånger att jag ser ut som en "Iceprincess";) haha :)

2009-03-25 @ 19:21:14
Postat av: Sanna svarar Linda

HEY SWEETIE! Njaa jag är faktiskt tveksam om det kan bli bättre ;) haha. Kul att du tittar in här föressten:)

Haha aww, va gullig du är! saknar dig och ditt gnäll om allt mellan himmel och jord lite också ;) haha puss

2009-03-25 @ 19:24:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0