Måndag, 30 mars


Det har varit lite av en dyster dag på jobbet idag på något sätt..  mörkt och grått ute.. vissa jobbade sin sista dag, andra har slutat..
Ganska trist må jag säga, vi har ändå kommit endel ganska nära!

Men men, säsongsjobb innebär alltid ett slut, och lika så lågkonjuktur.

Hur som helst, så har jag haft det jätte roligt med dom som är kvar ändå :)
Mindre folk = mer arbete åt oss praktikanter! :D
Haha. Har fått ta imot många in chechningar idag, nästan bara engelska vilket jag känner mig ganska stolt över faktiskt.
Det blir roligare nu när man börjar kunna göra bordsbokning, vet vem man ska ringa om det är någonting, flytta gäster från ett rum till ett annat, ge svar på faktiskt alla frågor...
jaa väldigt kul :)

Idag har även min handledare Linnea frågat om jag inte funderat på att söka jobb dit upp nu när jag ändå blir arbetslös..
Och då undrar jag ju lite vad hon tänker bakom den där frågan :)

Så mina funderingar kring framtiden (eller allafall för det kommande året) har snurrat runt i skallen..
Norge, västervik, jukkas? Vem vet vart det bär av till slut :)




Nu ska frida och jag käka upp sconesen som vi tillagat:)

Jag ska även jobba kväll imorgon, 15 - 23.30.
Kommer vara fullt upp för mitt bland alla turister ska en stor Ericsson grupp på ca 150 pers komma!
Spännande!


Ha det toppen!

Puss oh kram,   

Kommentarer
Postat av: Jennie

Halloj!

Snart hemfärd då. Tror nog du tycker det ska bli skönt o komma hem, du saknar nog tajkons lite iaf;)

Eller hur???

Kram kram

2009-03-31 @ 20:48:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0