Ondsag, 11 mars

Ganska kyligt i Jukkas just nu, det är -14 grader här nu.. fett kallt, men värre var det imorse när jag skulle gå till jobbet, då kom Bettan och sa att det är närmare 20 minus ute.. brrrr..
Jag har aldrig varit med om sån kyla att det känns som att det bildas isklumpar i näsan varje gång man andas :) hahah.

För övrigt så var det min sista dag i just Dressing room idag, vilket känns väldigt bra ändå man är så nära varandra hela tiden och springer runt :)
Idag har det varit väldigt roligt för nu har jag kommit in i det ganska bra och kan göra lite mera saker själv och ser vad som ska göras oså får man riiiiktigt härliga stötar hela tiden:) (snart immun) och som ni vet så blir det så mycket engelska varje dag, även det känns oftast bara bättre och bättre, till och med så att jag börjat tänka engelska nu, haha :)
Jag går och klurar på ord och meningar typ hela tiden och förut när jag skulle räkna tröjor så kom jag på mig själv... one two three four five six.... haha!
Har haft skit jobbiga gäster idag, en tant fick prova säkert 6 olika overaller för att hon inte dra upp dragkedjan, så bara hon tog 40 minuter och precis innan jag skulle hem kom en skit jobbig jätte stor familj från england o började stimma o jag kände ooherregud bara!  :P

Frida har även fixat så att jag ska få vara med henne och jobba extra på städ på söndag, vilket känns väldigt bra för då slipper jag sitta och glo helt själv en hel dag och dels så tjänar vi ju liite lite extra pengar..

Jahopp, och imorgon och på fredags ska jag ju vara på Underhåll, dom som sköter om själva Ishotellet.. så jag börjar vid 06.30 med att följa med när några tjejer väcker gästerna och sen ska vi tydligen "lägga nytt golv" nånstans, haha alltså inte bräder o spikar utan snöskyffel och is :D
Det ska bli väldigt intressant faktiskt... 



Tjingtjing,

Kommentarer
Postat av: pappa..

Yo...hello..why are you getting stöttar then,is it because of what?just woundering...Take care and warm hugs!

2009-03-11 @ 22:11:45
Postat av: Måddsan...

Så bra att det flyter på för dej..Här hemma händer det oxå grejer..nu är alla väggar,garderoben, golvmattor och nästan alla takplattor borta..De jobbar på riktigt ordentligt...Vilka grabbar jag har sj är jag arbetsledare!!!

Ha det så bra Sanna..

Många Kramar från alla här hemma

Mamma(mormor) skickar en hälsning till dej...

Vi saknar din stämma......

2009-03-12 @ 10:07:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0