Onsdag, 25 mars


Receptionen idag, säger bara kul kul kul kul kuul! Känns lite som att detta är lite min grej faktiskt:) 
 
Det låter kanske inte så himla kul men idag har jag varit och lärt mig främst checka-ut och även lite checka-in, och det finns två receptioner..
I Dressingroom receptionen checkar man bara in dom  som ska bo kallt under natten, inget annat..
och så finns det "Main reception" alltså huvud receptionen:) Där jag har varit idag, där checkar man in nya gäster, även ser till så dom som bott kallt får sitt varma boende och även checkar-ut alla!

Låter kanske inte kul men det är skit kul!
Både att träffa folk och se glada människor som är som små barn i en godisaffär, och sen att få hjälpa dom och få se dom ännu gladare, underbart :)
Sen är det även kul att prata engelska, shit vad det är kul trots att det inte alltid är rätt, haha tror det blir en tid i englad eller usa för min del efter skolan ändå ;) haha..

Jaa kort och gott, toppen!

Imorgon ska jag få sitta i telefonväxeln, haha, lite spännande det också :)











Vi, och alla andra, som lyckas överleva natten på Icehotel får diplomas ;)

Ha det toppenbra.. bara 8 dagar kvar i Jukkas ;(

PÖSS

Kommentarer
Postat av: eva karlsson

vilken upplevelse för er har kollat och läst. Pappa var här igår ochsa att jag skulle kolla självklart!

Du har absolut inga problem att få några jobb så seviceminded som du är, söt och trevlig lycka till väntar med spänning att få läsa vidare dina dagar som är kvar. Fritidsfröken Eva

2009-03-26 @ 13:40:09
Postat av: Sanna svarar Fritidsfröken

Haha heej! Gud va kul att du tattade in,

åh tack va gullig du är! jag blir så glad av alla komplimanger :)

Jo det tycker jag du ska fortsätta med, haha.. nejmen det är faktiskt väldigt mycket vi får uppleva! Hoppas mitt liv fortsätter så här :D

då kanske jag jobbar på Burj al arab och tjänar kosing tillslut ;) haha.. kram

2009-03-26 @ 16:49:49
Postat av: andreas

jaha känns de tråkigt att de bara e åtta dagar kvar ?? du vill stanna längre menar du ? :( puss

2009-03-26 @ 18:27:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0