Söndag, 15 mars

Hey kära blogg och vänner :)

Idag har jag varit på städ och jobbat extra med frida som ni vet, jaa som det låter så har vi städat.. bddat typ hundra sängar, manglat typ 16467433 lakan örngott dukar påslakan, och torkat bort några väldigt lustiga vitgenomskinliga fläckar från ett bord inne i hotellrum, uuurrkk! Haha..

Jaa, inget värst mera speciellt aom hänt faktiskt, vi fick också reda på att vi nog inte kommer kunna få åka något hundspann eller älgsafari :( för det kostar runt 800-900 kr för personalen, och då är det ändå 50% för oss, så förstå vad dyrt..
Men allting som hade med skoter att göra var gratis, så vi får ge oss ut på några sådansa tripper istället..
Väldigt tråkigt för att det är jusst hundspann och älgsafari som jag ville på :(

Nu ska jag färga håret på frida sen ska vi basta och självklart kolla på Beck!

Ha det toppen :)

puss kram,


Kommentarer
Postat av: Fadern igen..

Men du..vi pratade ju i mobilen i fredags när vi gick till Torino och då pratade du om Norrskenet..finns det nån möjlighet att du kanske kan ta en bild på det?Skulle vara kul om det gick?

Kramar

2009-03-15 @ 19:06:52
Postat av: Måddsan...

Kul o höra din röst idag ..Kram från oss...

2009-03-15 @ 21:28:31
Postat av: Jennie

Hey!

Trist med hundspannet, men du kanske kan håva in lite mer dricks...Du verkar ju va bra på det;)

Kram kram

2009-03-15 @ 22:18:43
Postat av: andreas

heej!

nu när mobilen inte håller längre så ska jag börja skriva till dig här mitt hjärta :) hoppas allt är bra.. vi hörs senare i kväll gumman puss puss <3

2009-03-16 @ 16:23:15
Postat av: Mammi

Hello!!

Inte dåligt va du har manglat!!Världrekord tror jag...Då kan du det..bra!!

Inget fel på skoterturer,låter ju kul-älgar har vi ju här...

Hoppas Frida blev bra i håret.

Ha det bra båda två:)

Puss&Kram

2009-03-16 @ 20:30:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0