Tisdag, 10 mars

Nog ska jag kunna fixa med mig lite renkött hem till er söderlännignar ;)
Kul att ni tycker om min blogg föressten! :D

I dag började jag som ni vet 08.00, då det är full schå med sovsäckar hit och dit och nycklar o kort  o engelsmän o allt möjligt..
Men jag måste säga att idag har jag nog sett dom fulaste mjukisbyxorna i mitt liv.. tänk er en japan, som försöker var ablondin och snygg, så kommer hon i morgon ruffs och mjukisbyxor MED KO TYG, inte nog med det så hängde det ju EN LITEN SVANS där bak! Hahahaha jag och Kristoffer, en kille som jobbar i receptionen, vi höll på och skratta ihjäl oss!
haha var tvungen att dela med mig av lite av det roliga ;) det var det alltså. haha!

Japp men annars tycker jag att det går ganska bra, förutom att det blir så mycket tråkigt "bakom kulisserna jobb" när det inte är så värst mycket gäster. Så idag har jag och en tjej Ida (väldigt lik Stinna Negga) gått igenom en jääävla massa overaller o kollat karborreband, dragkedjor, så inge smuts är i fickorna o så dom är hela, kolla om grenen är hel o.s.v.  det var fett tråkigt!
Men sen fick jg göra lite annat som att kolla så båserna var rena och prata en jädra massa engelska, eller försöka.. vilket faktiskt känns som att det går bättre o bättre för varje gång :) det känns liksom att det släpper, oftast.
Det är nog det roligaste med jobbet just nu faktiskt :) fatta hur bra jag kommer bli lixom ;)

Längar tills torsdag, då står man inte bara bakom en disk utan då ska jag vara på Underhåll, alltså dom som städar o snyggar till inne i själva Icehotel med en jätte rolig människa, sån som Kim typ sofie, som man baar kan börja skratta åt när man ser han.. haha han är lite som svenska Morgan Jr ;) haha fast inte pervers o äcklig :D
 Men det ska bli kul i morgon också, trivs väldigt bra med folket.

Frida har tydligen hittat sig två kompisar nu och hon har fått reda på att hon ska få jobba extra på söndag o tjäna pengar så nu är hon genast gladare, för er som undrar..

Nu har jag inte mycket mera att lägga till än att i morgon är det ny dag som innebär nya möjligheter.

Och jag måste även tillägga att det ska bli mycket kul och intressant att se hur lånt Ekströms family har kommit med nya köket när jag kommer hem!! :D för er som inte vet så har Andy o ronny rivit första väggen idag, wihu :)


puss hejj från ett även idag -8 gradigt Jukkas, 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0