Torsdag, 19 mars


Hahaha sofie du är för go:) haha jag sitter hr och skrattar åt mig själv när jag läser dina kommentarer..
men sofie en sak måste du förstå -JAG ÄR INGEN STORBLOGGARE, mer familjbloggare kanske ;) hahaha

Men jag har också funderat på att jag måste svara på era inlägg, för det är sååå otroligt kul att få hälsningar från er, och jag läser varenda en, och jag vill ju såklart svara så ni vet att jag läser.. men nu ni får välja, antingen svarar jag här i inläggen (vilket kan bli jättejobbigt att hålla reda på vad ni skriver)  eller så svarar jag där ni skriver alltså lägger in en vanlig kommentar.. så då får ni hålla koll där! :) förstår ni? vad tycker ni? :)

Men ni är för söta allihopa måste jag säga, och thea, mitt fan ;) haha så söt.. och va rolig hon var på videon, när ni pratat klart hör man -Får jag se! :D haha värre självälskare än mig´dö mattias!

Japp åter till jobbet då, och jag ska passa på att svara på mammas fråga.. Icehotel stänger den 18-19 aprilhar jag för mig om, och det blir nog ganska lagom med tanke på att det har börjat droppa från taken och allt har sjunkit ihop flera dm.. Så aa, nu vet du:)
Dom flesta personalen går nu den sista mars faktiskt, så även Icehotel drabbas av lågkonjukturen.. 
(och den 2/4 är det personalfest! :D)  



Idag hur som haver (som norrlännignarna säger) så började jag ju kl 09.00, och hela dagen har fredrik, jonas och jag faktiskt bara flyttat bagage från kallt till varmt osv.. haha Sista timmen gick vi inne i ishotellet och "finslipade" lite söndersmältis, typ som utav muggar med varmt i som folk sätter ner så blir det ringar.. ibland händer osv ;)

Japp, det var dagens schema :) haha.
Även min sista dag på denna värdavdelning, dom sista två veckorna som återstår så blir det mera guide och reception..
Men jag hoppas att jag inte hamnar allt för långt bort från gänget jag jobbat med nu! :)

Efter jobbet skulle Jonas in till Kiruna och handla på Coop, så jag fick hänka till Swedbank :)

Nu ska jag börja packa lite för övernattningen på Icehotel, Frida slutar vid 22.00 så ska möta henne tills det att hon slutar.. efter det ska vi gå och bestämma vilket av rummen som finns kvar som vi vill sova i, sen ska vi ta oss en drink på Icebaren ;) det blir nog gött, man behöver ju inte oroa sig för att drinken ska stå och bli varm iaf, hihihi ;P

Mer bilder och info om hur det var och vart vi sov kommer imorgon!
Och Måddan, om du känner mig rätt så blir det nog 5 långkallingar på ;) haha


puss och kram,                                                  

Kommentarer
Postat av: andreas

hej älskling hoppas du får en toppen kväll i hotellet nu..bara det inte är för kyligt. jag vill bara skicka tio röda rosor till dig bara för att du är världens vackraste tjej. nu är det två veckor kvar sen möts vi igen. jag längtar så att få hålla dig i min famn. jag saknar dig jätte mkt. tänker på dig hela tiden<3



du är den jag alltid vill ha, jag älskar dig

många pussar och kramar din andreas

2009-03-19 @ 21:16:39
Postat av: andreas

S+A=SANT

2009-03-19 @ 21:18:46
Postat av: Jennie

Hoppas ni sovit gott inatt!!

Thea e nog värr än dig, håller med dig. Du ska se henne, hon har nya moves tlls du kommer hem.

Hanna har ju börjat rida, ramlade av pallen 1:a gången, hästen blev rädd o drog iväg med Mathias;). Händer ju lite kul här med...Ska bli kul o höra hur natten varit.

Kram kram

2009-03-20 @ 10:40:39
Postat av: Sanna svarar

Andreas: Åh så gullig du är! :) Jag tänker på dig också ska du veta! :)



Jag älskar dig!

puss & kram din sanna<3

2009-03-20 @ 18:48:24
Postat av: Sanna svarar

Jennie: Vi har sovit suveränt faktiskt! Det måste ni nästan prova alltså:) att åka hit en natt eller två :) Fast ganska dyrt, tydligen, enligt statistik, kostar det runt 4000 per person och dag! Men aja ;)

HAHA hon är värr ;) ojj ska bli spännande att se :D

Haha va bra att det finns lite som förgyller era dagar ;) haha



kram kram

2009-03-20 @ 18:56:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0