Torsdag, 26 mars


Hey bloggen! :D

Även denna dag har varit kul kul kul kuul :) haha
Idag har jag mest fått sitta i telefonväxeln, det är precis som det låter.. en telefonväxel. haha.
Har fått sitta och svara - Välkommen till Icehotel.. hela dagen (eller halva) så svara på frågor om enklare saker ex. öppettider, priser, vad det finns för restauranger os.v. och större eller andra frågor eller för bokningar så kopplar man vidare, väldigt kul faktiskt :)

Fick även vara med i Receptionen idag, göra lite incheckningar och allt möjligt pill.. Inte mer med det faktiskt :)

Nu väntar vi på att Kurre ska bli klar med Renskavet, så vi kan äta innan vi ska på våran första aktivitet på tre veckor;
Norrskenstur mellan 19-23. Vilket kommer bli vääldigt kallt med tanke på att det är på kvällarna nu framåt -20 grader, redan nu (17.00) är det ca -14 grader.. brr..

Bettan kommer även hem ikväll, hon har varit med sin klass på UF-mässa (vilket innebär ganska lungt i hemmet) haha förlåt bettan, inget illa menat :)

Vi hoppas även på att se riktigt maffigt norrsken ikväll, känns ganska troligt att det kan bli så för det har inte varit ett moln på himlen på hela dagen nu :) så om vi inte ser norrsken blir det iaf en väldigt vacker skotertur!

Ha det gott!!
Puss och kram Sanna

Kommentarer
Postat av: Jennie

Halloj på er.

Säger bara go for it!!! Tack för kortet. Tror inte jag känner någon som gillar sig själv så mkt som du;). Hoppas du får se norrsken ikväll. Kram Kram

2009-03-26 @ 21:57:06
Postat av: andreas

haha bra skrivit jennie, nej de tror inte jag heller.

jag hoppas de va kul att titta på skenet:) sakanr dig men nu e de inte långt kvar ses snart älskling puss puss

2009-03-27 @ 10:19:42
Postat av: Morbror

Tjena hej på dig Sanna men hejsan på dig Frida oxå.

Var det bra igår i norrskenet? Hoppas det var något att se. Mycket fina bilder, det verkar vara fint dääär oppe i norr.

2009-03-27 @ 13:10:54
Postat av: Morbror

Just det. Vi tckar sååå mycket för kortet. Fint. Sanna kan du fixa en sådan mössa du har på dig när du o Frida står bredvid varann med röda jackor. Jag betalar 300:- . hej svejs

2009-03-27 @ 13:24:59
Postat av: Sanna svarar Jennie

Hörrö du! Haha passa dig :D

2009-03-27 @ 17:08:00
Postat av: sanna svarar andreas

Tack för att bli påminnd uytterliggare en gång! ;P

Nej inte alls länge on 7 dagar ses vi! :) puss

2009-03-27 @ 17:09:17
Postat av: sanna svarar "dajje"

Tjeena :) Hon hälsar tillbaka! Tack så mycket, jo det blir ganska bra bilder med kameran och så gör ju landskapet ganska mycket ;)

Joo jag kan se vad jag kan göra.. dom mössorna här uppe ligger runt 325:- så det kan jag vel fixa :)

kram kram

2009-03-27 @ 17:11:24
Postat av: Pappan..

Jag har sett att man kan be dig kanske köpa saker..skulle du kunna köpa en sån där skoter som ni åker på?Går det att fixa kanske..om inte så nöjer jag mig med ett nyckelband eller nyckelring.. ;)

Kram från värmen här nere..

2009-03-27 @ 21:51:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0