Allting löser sig tillslut

Jag är nog för orolig för allt. Jag var så nervös inför att få reda på schemat för Morella. Med tanke på att jag redan har schema på Torino nu fredagar-söndagar så tänkte jag att nu är det kört, nu kommer de köra ihop sig rejält!
Men ibland har jag turen med mig. Fatmir sa att han var väldigt nöjd med mig och så nöjd att jag ska ta över alla söndagspass (som Jennifer haft innan), alla tisdagskvällar och en hel del lördags förmiddagar. Kanske även ska jobba luncher på torsdagar, det är inte riktigt säkert ännu.
Egentligen har jag ju fått ett pass på Torino på söndagar, men efter ett samtal med Tomas som verkligen är förstående och omtänksam, så löste vi det.

Så med efter lite pusslande och med ett försök att få det bra för allihopa så har jag äntligen ett ganska fast schema. Iallafall för några veckor framöver. Och vad jag kan räkna ut med mina helt säkra jobb-dagar så kommer jag att ha jobb MINST 104 timmar i månaden! Det är mer än vad jag haft sen i september, så jag är helnöjd!

Nu måste jag försöka få i mig lite mat, känner att jag börjar bli lite skakig och huvudvärken närmar sig.. Men det är inte lätt att äta när man inte är sugen på någonting. Det enda jag får i mig nu är lite vaniljyoghurt med coco-pops. Bra middag sanna! Får se de som att jag får ju i mig någonting innan jag ska jobba iallafall..

Ha det bra! PUSSS


Kommentarer
Postat av: Emma

Å vad rolgit det är att följad dig i din blogg sanna, sluta inte blogga :)

ser ut som ni haft en trevlig helg du och andreas :)

Hoppas du tittar in i min blogg ibland ;) Kram

2010-02-16 @ 21:18:02
URL: http://princessemma.blogg.se/
Postat av: Jennie

Tur ibland????!!!! ja ja..

Bra att du fick mera jobb. Ps . Glöm inte o hämta Thea imorrn;)

2010-02-16 @ 22:03:38
Postat av: sofie

håller med jennie,tur ibland? tamefasen tur jämt!

2010-02-17 @ 21:02:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0