Bloggtorka?

Jovars, lite smått sådär. Det känns inte som att jag har något intressant att blogga om. Visst har det hänt grejer men vissa privata grejer har jag lärt mig att man oftast inte bloggar om. Konflikter och annat skit.

Hur som helst, har vi nu AVBOKAT resan :( kan kännas lite surt,  och ni undrar säkert varför? Men våra kära vänner Hampus och Johanna vill också åka iväg så Andreas och jag bestämde oss för att avboka, och sedan tar vi oss en sista minuten i mitten av maj. Johanna måste ju självklart vara hemma på baldagen!
Men jag förstår inte hur Johanna (en student med 1050:- i månaden) både ska kunna åka till Thailand i två veckor OCH med oss en vecka.. Hmm.. det där får du lösa utan att göra mig besviken nu när vi avbokat! ;)

Nu sitter jag i Hampes lägenhet och tittar på min väldigt duktiga arbetande kille. Han hjälper nämnligen till och förbereder inför tapetbyte. Jag börjar bli grymt hungrig och hoppas att vi snart kan gå och äta innan jag döööööööööör.



Ha det bra. Puss & Kram sanna

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ojojojoj, nu har ja stor press på mig;) men i första hand går nog att resa med er eftersom det antagligen kommer att bli billigare:) vi får väl se om ni hittar någon bra sista minuten resa!

2010-02-09 @ 13:34:14
Postat av: Emma

Haha där har du en riktig man Sanna ;) Hoppas att ni hittar någon ny resa sen då!!!

2010-02-09 @ 20:28:06
URL: http://princessemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0