Godmorgon Åsbro

Nu har vi precis vaknat efter en lång och välbehövd sömn! Det var full fart hela dagen igår så inte lustigt Andreas låg och sov i fåtöljen redan efter åtta.. haha



Resan gick iallafall väldigt smidigt och bra - tyckte jag. Förutom att på sträckan mellan Norrköping och Katrineholm så fick vi sitta på golvet, som tur var åkte vi bara 25 min då. Men sen, dom sista 20 minutrarna från Katrineholm till Hallsberg fick vi minnsann åka X2000!
På vägen från Hallsberg till lilla Åsbro då, så hann vi nog visa Andreas all shopping som finna här i trakten (om han ens hann med och se) haha.

När vi kom in i huset möttes vi av doften av nybakad kladdkaka! Det var Matilda som stått och bakat innan vi kom, så Andreas visades runt lite och sen högg vi in i kladdkakan.
Efter det och innan maten, tog vi oss några rundor rund-pingis, grymt kul - men inte att förlora hela tiden!

Nu håller jag på att få upp Andreas vilket inte är det lättaste, vi ska nämnligen ta bussen in till Hallsberg vid kl.9.06 och därifrån ta nästa buss till Mariebergs köpcentrum. Vi hade egentligen tänkt åka dit tillsammans med Carina och Matilda runt halv två.. Men bara att åka dit med bil tar ca 30min, och sen måste vi åka därifrån senast 17.00. Så jag bestämde att jag vill åka lite tidigare så jag hinner gå och strosa lite, och så kommer Matilda och Carina senare så då blir det nog lite fika. Ska bli kuuul!

Ne, nu måste jag fixa frukost och få upp Andreas, börjar känna lite små panik, haha.
Ha en bra dag!
Puss & Kram Sanna

Kommentarer
Postat av: Johanna

Det låter som ni har haft det bra hittills;)

2010-02-12 @ 16:13:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0