Håll tummarna för min lillalillasyster!

Nu ska jag strax börja förbereda mig för jobbet. Ganska skönt pass idag ändå, 16 - 21 är inte så farligt.
Efter det ska jag bege mig till min far, han har lite folk hemma och laddar för en kväll på Torino.
Johnny och Danne ska spela ikväll. Världens bästa och trevligaste trubadurer om jag får säga. Dom vill man ju inte missa, det kan inte bli en tråkig kväll när dom är där!

Sofie, jag, Sanna Sjöström och Sofie Sjöström har även varit nere på stan några timmar. Bästa köpet idag var ett grymt skönt nattlinne, lite lagom sexigt också ;) hehe.
Det verkade även som att intervjun för Sofie inte var så farlig, hon verkar nöjd. Så det enda vi kan göra är att hålla tummarna!

Ha en bra kväll! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0