Kärlekens dag.

Gustavsviks äventyrsbad var vi ju på igår, och både Andreas och jag kände Är det här allt? Visst fanns det endel att sysselsätta sig med men vi alla tröttnade rätt snabbt.. Vi var nog bara där lite mer än 2 timmar. Farliga rutchkanor man slog sig gul och blå i, och var tionde minut satt någon omhändertagen med näsblod, i slagna kroppsdelar eller andades ut efter kallsup! Herregud.
Visst var det en upplevelse men det är nog inte så jag vill dit igen, kände nästan att äventysbadet i Linköping var roligare (vad jag kan minnas, dock var jag ju lite yngre.)

Efter badet och en sallad på Donken kände vi oss ganska slitna, haha. Resten av gårdagen spenderades framför Melodifestivalen, med lite sällskap (som jag nämnde i bloggen igår) och några Gin o tonic.




Musiken spelades på bra ett tag men runt ett blev det tyst och mörkt i huset.

Idag var vi uppe hyfsat tidigt, åt frukost i lugn och ro och tog oss sedan en promenad runt deras insjö med Matilda. Det har varit skönt väder idag runt -1 grad och molnfritt så solen har värmt upp oss ganska bra. Självklart fick Matildas kamera hänga med på promenaden..















Självklart blev det också lite kärleksbilder så här på Kärlekens dag.






Just nu sitter jag och min kära på ett café som heter Skafferiet i Norrköping, vi har varit här i en timma och lär få vänta en timma till. Markus Svensson och min kära lillasyster är på väg hit för att hämta oss.
Nu måste jag fortsätta vara lite trevlig mot Andreas, han börjar tappa humöret efter en lång dags resande (hm hm)




Pusss och Hej.

P.S. JOHANNA HÖR AV DIG TILL MIG! :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha..men då verkar ju det där äventyrsbadet verkligen vara ett äventyrsbad!!

När kom ni fram till Norrköping eftersom ni satt och väntade?

O du Sofie...egentligen var ditt skämt om bärgningsbil rätt bra... ;)

2010-02-14 @ 21:26:17
Postat av: Måddsan

Hejsan...

Först vill jag säga att du har en fin blogg...

Ni verkar ha haft det skönt i helgen...

2010-02-15 @ 21:58:16
Postat av: Magnus

Vem är det på kortet tillsammans med Carina?

2010-02-15 @ 22:01:38
Postat av: Sanna

Pappa: Vi var i Norrköping redan 17.20, och blev häntade ca 19.15. Hahaha, ja det var kul att skojjas lite.. Det var faktiskt allihopa som knåpade ihop smset ;) haha. Hon på bilden med Carina är Camilla, hon kommer från Västervik.



Maud: Tack ska du ha! Roligt att du tittade in! Jo vi har haft det jättebra :)

2010-02-16 @ 11:23:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0