Lite av helgen hos Lannhard´s i bilder





























Önskar att jag hade en bättre kamera och att jag var mer aktiv med kameran.
Men en bild säger - iallafall mig -
mer än tusen ord.

Nu sitter vi mätta och mycket väl belåtna av god mat och godis framför tv.n "Manboy" och Andreas Jonsson har precis gått till final i Melodifestivalen. Vet inte vad jag ska säga om programmet längre.. Det var bättre förr!!!
Carina och Sven har även besök av någon granne och vinglasen fylls hela tiden tycker jag, nu börjar alla röra sig mot köket och nu hör jag Spotify logga in och kan det vara Rockin´n Robbin som dånar ur högtalarna? Haha.
 Är det fest på gång? Vem vet?

Ha en bra kväll! Pusssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0