Möte med chefen nästa.

Jag önskar att jag hade kunnat börja skriva att idag lyser solen, 26 grader, inte ett moln på himlen, har precis ätit jordgubbar med mjölk på altanen och nu ska jag iväg och sola och bada några timmar.. Men så är det inte. Det är mulet, -0.9 grader och det händer inte så värst mycket faktiskt. haha.

Idag har jag bestämt ett möte med Fatmir på Morella för att lägga mitt schema. Jag har sagt till han att jag kan inte få ett sms vid 15.15 samma dag där det står "Jag har ett pass till dig idag, 18-22". Det funkar liksom inte, har man ställt in sig på ledig dag så har man. Han vet nu även om att jag jobbar på Torino så därför vill jag ha ett bättre schema för att kunna jobba så mycket som möjligt.
Jag måste även berätta för honom att jag ska jobba på Lysingsbadet i sommar igen, dom på Morella har säkert räknat med mig i sommar så jag undrar hur dom ska reagera.. Hoppas bara inte dom blir arga eller något.


Lite senare har jag även bestämt en träff med Johannis. Det var FÖR länge sen vi träffades nu så vi får se vad vi hittar på. Kanske börjar leta lite jobb i Norge. För om han inte kommer in på utbildningen i Växjö ska hon med till Norge. (HOPPAS DU INTE KOMMER IN hehe). Nej nu måste jag slänga i lite kläder som ska tvättas..
Ha de finfint!

Puss & Kram Sanna



 


Kommentarer
Postat av: johanna

För om HAN inte kommer in ??? Vadå han, har ja blicit pöjk?;)

puss <3

2010-02-16 @ 15:02:44
Postat av: Magnus

Ja,jag började också undra vad du har gjort Johanna..

2010-02-16 @ 20:56:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0