Spåkulan ljuger aldrig, eller?

Nu har jag nyss kommit hem från jobbet. Känner mig konstigt nog gladare än vanligt faktiskt.
Svårt att säga vad det kan bero på faktiskt.
Tror bara jag har börjat tänka annorlunda efter allt snack med Linda, jobbcoachen och andra goa och glada! 
Så satte jag mig nyss på Facebook och tänkte för första gången prova Spåkulan, säkert skit tänkte jag.. men kolla



Grymt läskigt, det stämmer så jävla väl.. typiskt att det är precis i den här tidern i mitt liv. Helt galet! Jag börjar nästan undra om jag borde se även detta som ett tecken? Ödet kanske?

Nu ska jag bara kolla in några bloggar och sedan hoppa i säng, ska upp med tuppen och gå ner till stan med min syster. Hon ska på sin första arbetsintervju för Brothers & Sisters imorgon. Och Sofie, jag håller faktiskt tummarna och önskar att du får det! Det ska bli spännande..

Natti natti. pusssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0