Toppen dag.

Aniktsbehandlingen igår var toppen! Hur skönt som helst, och hur bra som helst. Även Therese var hur trevlig och lättsam som helst. Så om du bor i västervik och vill ha prisvärd (men billigare behandling än på salong i stan) så hör av dig så ger jag gärna hennes nummer!
Hon har har redan fått bort några av mina stressfinnar runt munnen och hon har gjort så jag har ögonbryn - för första gången i mitt liv! haha. Kan tycka att dom känns aningen mörka med tanke på att jag alltid haft så ljusa att dom knappt syns, men jag är så nöjd!

Något annat som var toppen igår var mötet med Lotta Eliasson, min granne och jobbcoach. Hon är underbar! Hon lyssnar, tipsar och ger råd och pratar vett i mig. Lotta får allt stå ut med mycket när jag kommer, igår var hon mestadels psykolog.. Jag vet inte vad jag mer ska skriva än att hon är fantastisk! Hon får mig alltid att känna mig motiverad, inspirerad och med självförtroendet på topp när jag går där i från.  

Nu måste jag byta om innan jag ska vidare till jobbet, jobbar bara till 21.00 idag. Skönt!
Skriver av mig lite mer när jag kommer hem.


  

Puss & Kram Sanna

Kommentarer
Postat av: Felice

JA! Jag vill göra mina ögonbryn. Har tänkt på det jättelänge nu, men jag vet inte vart jag ska ta vägen i uppsala. Och nu är jag hemma, kan inte du kolla om hon har en tid i veckan? :D åh, det skulle va perfekt! :)

2010-02-22 @ 02:08:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0