Hallååå

Nu har precis varit ute med Wille, och tycker det är väldigt skönt att tempraturen börjar stiga lite.. Hoppas vi går mot varmare tider nu. Det är f*n på tiden!

Har varit lite dålig uppdatering dom senaste dagarna men vatusan jag har inte gjort många knop. haha. Igår var jag hos farmor. Jag och Thea. Vi lagade till lite Chipslåda och Hallon-Björnbärspaj till efterrätt. Mycket gott och uppskattat (av iallafall farmor, Thea gillade varken svamp eller chips.)

Jag bara går och väntar på att få lägga upp bilderna från överraskningsfesten mina vänner fixade. det är så fruktansvärt många bilder och Sara och jag har inte kommit på bästa snabbaste sätt att skicka över dom, haha. Men dom kommer!

Strax ska jag ta bussen ner till stan för att möta Isabelle! Grymt kul att träffa henne igen. Sen hon kom hem från Norge i December har hon inte gjort annat än far´t och flängt och om någon dag ska hon till Thailand. Men det skulle jag också gjort om jag tjänat masssa pengar! Men jag och Andreas har nästan bestämt oss för att inom kort boka en vecka i april eller maj, i Hurgadha eller Sharm el Sheikh - Egypten

Är det någon som varit där? Vad rekommenderar ni utav dom två orterna?













Det ser hursomhelst grymt skönt ut och dessutom skulle verkligen han och jag behöva en vecka till att vara helt själva och rå om varandra, sånt är aldrig fel!
Priserna är dessutom ganska skapliga.. En vecka för två vuxna på ett 3-4 stjärningt hotell med All inclusive ~ 11.000.  Så jag håller tummarna för att det blir av.

Nu går snart bussen, så jag måste kila..
Ha en bra dag!                

Puss & Kram Sanna                                                                                                    



Kommentarer
Postat av: Pappa M

Hej hej!Hurgadha kan jag verkligen rekomendera,när jag var där -04 så var det grymt underbart!Allt var toppen,vädret..maten..människorna..havet och snorklingen mm mm...ett härligt ställe!

2010-02-02 @ 21:55:54
Postat av: Johanna

Men Gud så härligt för er:) Hurgadha är underbart så ni kommer säkert få det underbart dit ni ska med:) Blir lite avis;)

2010-02-06 @ 10:08:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0