Vad är viktigast?

Vad är egentligen det viktigaste att packa när man ska iväg 3 nätter - 4dagar? Min väska är full av kläder kläder och yttligare kläder.. Det är så jag frågar mig själv varför alla kläder? haha. Men så svarar jag mig själv att bättre att ha för mycket än för lite! Hum?
Men självklart ska tandborsten och plattången också med! Resten skulle kunna kvitta. Haha.

Hur som helst är det värsta är att vi har ju inte ens en lagom stor resväska! Herregud.. Antingen en väska med det "viktigaste" eller två väskor med massa skit? Det är frågan.

Imorgon åker iaf Andreas och jag till Åsbro för att tillbringa helgen hos min kära faster Carina, hennes man och mina kusiner. Vi ska bl.a. åka in till ett gigantiskt shoppingcentrum (Mariebergs köpcentrum), titta på Matildas innebandy match, bada i Gustavsvik och följa med på fasters buggkurs! Haha. Så det kommer bli en bra helg!
Jag uppdaterar mer i morgon!

Ha det bäst du också! Puss & Kram Sanna


(Förlåt för bildvalet Carina, men den är.. den är så mycket du!) :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0