20/1-10 sofie "gästbloggar"

Hej,idag fick jag äran att skriva ett inlägg i Sannas blogg, tjooho
Då är ju den största frågan VAD man ska  skriva i någons blogg? Men eftersom det är din födelsedag idag,tänkte jag att jag kunde skriva ett inlägg om dig;)

När jag tänker på dig,oss,våra år tillsammans så ler jag faktiskt lite. Under dina 20år har du nog hittills åkt på en räkmacka och du har alltid haft turen med dig,medans jag nog mer åkt som på en "sandpappersmacka" som stoppat upp mitt flyt,tror du fick bägges tur! Med andra ord har jag nog alltid fått varit "offret" och du mer den som har sagt åt mig vad jag skulle göra ;)
 
Minns du när du drog ner mina byxor inför alla barn ute på gården? När vi körde tramp-cykel i spanien och fastna mellan två stolpar som JAG fick trycka loss ,medans du titta på?När du sa åt mig att lukta på en solkräm och tröck upp i stortsett halva tuben i min näsa? När du la hårborstar i min säng som en kulgrejj för att ja skulle lägga mig på dom? Alla gånger jag har fått skjutsa sig på pakethållaren vart vi än skulle, träningar,stan osv. oavsett väder!
har nog aldrig haft så bra kondition haha ? Mina kläder du har sytt om för att dom skulle passa dig? när du låste in dig på ditt rum och sen inte kom ut ? jag kan lova dig att så orolig har jag nog aldrig varit!!

Även att jag oftast är arg,irriterad och sur på dig och vi har dagar då vi nästintill avskyr varandra, så vet jag att jag innerst inne uppskattar dig till 1000, bryr mig om dig mer än vad du tror och att det är till dig jag kan vända mig ifall det skulle vara något :) Sin syster är och kommer ju alltid att vara ens syster och det är inte alla som har,jag erkänner, sån tur som jag och har dig som storasyster:) LOVE

Det jag egentligen ville säga va,ha en super bra dag och grattis på födelsedagen!<3

    

/Soffan


Kommentarer
Postat av: Jennie

Men Sofie... HaHaHa... du e bara för rolig. Kan se allt detta framför mig. O jag vet ju allt e sant. Oj, oj oj va du har trampat runt med henne där bak. Kommer du ihåg när vi skulle hämta din cykel på Ludde? Då den hade campat där en helg. Hjulen var som åttor på den. Då va de Sanna som lämnat den därL

2010-01-20 @ 16:13:37
Postat av: Sanna

Syrran, du får mig nästan att tappa andan.. haha, tänk att jag var så hemsk! Men tänk att vi, som förut, kan ändå skratta åt alla minnen så vi gråter! Tack för alla fina ord. Måste säga rakt ut att I LOVE YOU TO! Jag tror att vi vet vart vi har varandra även att vi bråkar som vi gör. <3

2010-01-20 @ 22:02:36
URL: http://sannamariabewernick.blogg.se/
Postat av: Magnus B

Alltså Sofie..det är så jäkla bra skrivet det du har gjort här!Du beskriver Sanna så jäkla bra..och det du skrev att hon fått ditt flyt...vad hette det nu,sandpappersmacka..det stämmer ju så bra!Det var kul läsning,skrattade för mig själv när jag läste om när hon drog ner din brallor..o då kom jag osökt in att tänka på den gången jag fällde dig inne på Kvantum...förlåt för det Sofie..:( Sen blev jag även rörd av det andra du skrev!Mycket bra Soffan!

Jag älskar er båda ska ni veta!

Kram på er!

P.s...glömmer heller aldrig den gången inne på Toys Are Us..hehe..du vet vad jag menar...

2010-01-20 @ 23:37:15
Postat av: Sanna

Hahahaha bra skrivet pappii;D och du, Toy´s R us heter det faktiskt pappa!

Och du, en sak till du måste veta.. min tur börjar vända nu tror jag ;(

2010-01-20 @ 23:39:58
URL: http://sannamariabewernick.blogg.se/
Postat av: sofie

tror du att jag någonsin glömmt kvantum? som ja sagt innan,fick ju vara offret till alllting,glömmer aldrig heller när ni kittla mig sådant underarmarna så jag nöstan skratta o grät samtidigt..av smärta,kändes som era fingrar åkte rakt in egenom skinnet i min armhåla:S

2010-01-21 @ 16:01:27
Postat av: Pappa M

Ja,Sanna..vet att det heter så men kom inte ihåg hur man stavade det..haha..men nu vet jag..Toy´s R Us..nu sitter det!

Du menar att du inte fick det jobbet alltså,det med att turen vänder?

Sofie:Nä..den där kittlingen kommer inte jag ihåg..ved hemskt det låter..måste vara länge sedan?

2010-01-22 @ 10:58:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0