8-jan 2010 Nytt år med nya möjligheter..


Jag inviger året med min egen designade blogg! Wiihu, haha, nevars den är inte alls proffsig, bilderna här ovanför är suddiga och allt är gjort väldigt hafsigt.. Men jag är heller inte så värst proffsig på varken skriva, blogga eller ta bilder så detta passar mig perfekt!

Andreas, jag vet att du är lite imot bloggar och att jag sagt att vissa bloggare är grymt fjantiga och pinsamma, men min blogg kommer säkert du gilla. (För det kommer säkert stå mycket om dig baby!) 

Just nu sitter jag och Sofie och väntar på pappa som ska ta oss till Morella. Där ska jag hämta mitt schema (äntligen) och fylla magen. Senare blir det självklart Let´s Dance, och jag kanske även hinner med  en runda biljard på Torino.. Det är aldrig fel. 

Ha det bäst så länge! 


Puss & Kram
Sanna

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0