Aattcchuuu..

Prosit. Fy bubblan va jag har blivit nysig, bara över en natt.. Jag nös ingenting igår och nu, sen jag vaknade har jag nysit i gång i kvarten! Jobbigt. Jag vill inte vara sjuk.. Jag ar inte tid att vara sjuk!

Nu sitter jag iallafall här med en rejäl frulle, och känner lite stress faktiskt.



Måste hinna med iallafall tre saker innan 15.45:

1. Hämta min alkohol hos Andreas.
2. Hämta min lön.
3. Städa undan lite här hemma.
4. Packa badkläder o.s.v.
5. Ta mig till banken.
6. Kanske ev. Systemet.
7. Ta mig till stan, måste börja ringa och se vem som har lust att offra sig. hehe!
8. Möta Sofie!

Ojoj, det var visst mer ärenden än vad jag hade tänkt mig! haha.
Vad ska du hitta på i helgen?



Nu måste jag kila. Har lite att styra med!

PUSS BYYE!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0