Absolut sista dagen som tonåring!


Nu är det inte många timmar kvar till jag blir 20, jag är såå nyfiken och orolig faktiskt! haha
Det känns som att det är mycket som kommer att hända.. Imorgon på min födelsedag ska tydligen jag och mamma på ett "ärende" tidigt på morgonen? Bara det, vad tusan har hon hittat på nu! haha.
Sedan vid 12-tiden kommer Maud och Ronny hit på lite fika, sen kommer Jennie med familj tror jag hit på lite fika också.. Så efter fyra kommer mormor, farmor och pappa (vad jag vet) hit och äter lite och fikar igen.. Herregud. Måste se till att göra en riktigt stor tårta!



Sen blir det helg, och på fredag ska jag och Johanna ut till Adéle och äta lite och bada balja ute på grantorpet. Lördag... hm.. ja då känns det som att vad som helst kan hända! Och det är ganska läskigt.
Jag misstänker att iaf Johanna, Andreas och Hampe är inblandade, men jag vet inte. Johanna har iaf sagt att jag ska få en minnesrik 20-årsdag som ska toppa sexpartyt jag hade när jag blev 18.. haha så jag har ganska höga förväntningar nu, hehe. Nedå.
Andreas har sagt att jag bör inte tänka så mycket på att ordna någonting.. och att jag ska följa med han till hans jobbarkompis på lördag kväll (haha, men hallå?!) Johanna nämnde även när vi var på bio att dom hade funderat på att klä mig i rosa kläder och ringa och höra om jag kan vara med på U10.s träning!!?!
Herregud, förstår du att jag känner mig nervös.. som verkligen är ett kopntrollfreak och själv brukar ha ett litet finger i allting.

Ja det var denna helgen, jag fruktar det värsta.. det är nog bäst!!



Nästa helg, den 29.e, tänkte jag åka upp till Åsbro. Men pappa sa ifrån, jag måste vara hemma den 29.e?
Eh, okej? En sak till som jag inte har kontroll över.. jag dör tror jag. haha.

MEN jag måste tillägga att jag tycker att det ska bli så kul! Och jag känner mig lite hedrad att ni ställer upp så för mig. Visst, jag vet inte vad det är ni hittat på men jag är ändå väldigt glad att ni tänker på mig och vill göra mig glad! Ni är guld värda alla jag känner!

Som ni förstår har jag mycket tankar som snurrar runt, bilden säger det mesta! OCH VÄRSTA som skulle kunna hända tror jag. haha.


Nu är det iaf dax att packa väskan med bikini och handduk och sedan hämta upp thea på dagis innan simhallen. Sen har jag fullt upp hela kvällen med tårta-bak och allt möjligt!



Ha det kanon, och till dom flesta;
Vi ses imorgon! :)

Puss & Kram
Sanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0