Bloody sunday..

Åh, jag skulle vilja ligga kvar och morgonmysa lite i sängen. Men inte, måste börja gå till jobbet om en timma för att hinna öppna och förbereda allting. Hursom helst blev det en väldigt spontan kväll igår..
Något som var ganska kul var att dom här gamla stammisarna som besöker Torino (måste även tillägga att det är hur bra som helst att dom finns, haha, dom fick iaf min tid att gå lite ända från jag började vid 16 till 23!) hur som helst, dom som går dit känner varandra väl och om den ena börjar bjuda resten av gänget på shot - så vill ju så klart alla andra göra det också!
Det var 4 män som var och en drack i snitt 6 - 7 öl per person, 2 - 3 6.or whiskey, 2 - 3 6.or gin och så där 7 - 8 shots - VAR! Helt otroligt skulle jag tycka.. Det värsta var att det var liksom inga direkt goda shots utan Bäska droppar och liknande!
Men jag frågade dom vid ett tillfälle när dom fått i sig sådär 4 shots i rad om jag fick bjuda på shots, och självklart.. haha dom blev överlyckliga att det skulle vara gratis..
Så jag var tvungen att fråga Tomas om det gick bra att skojja lite med dom och "- Visst!" sa han.
Jag fyllde shotglaset med vanligt vatten, några droppar tabasco och lite limejuice! Hehe!
- "Varsågod och svälj bara" sa jag.
- "Tackar, botten upp" sa någon av dom.
När dom svalt såg jag iaf en av männens blick, haha han märkte först att det var vatten och alla fylltrattarna började skratta och tyckte att jag fick dom bra där! Haha, gud va kul jag hade.
 
Efter jobbet fick jag för mig att åka ner till Andreas, Hampe m.fl. som befann sig på Räken, och kort och gott tog jag taxi ner runt tolv snåret, var lite sällskaplig och gick hem med Andreas runt två.
Helt okej kväll!

Men nu måste jag skynda mig, måste få i mig lite frulle innan jobbet.
Så jobbar jag kanske till 19-tiden och efter det ska jag och Johanna gå och titta på Snabba Cash, jag tror att den är skitbra!  Kolla in den själv genom att trycka på länken .. (eller kopiera och klistra in i nytt fönster om det inte går komma vidare genom att klicka)

http://www.sf.se/filmer/film/77080180/Snabba-cash




Ha en bra dag så länge!


Puss & Kram
Sanna







Kommentarer
Postat av: Jennie

Jag vill oxå se den!!!!! Bara lite avis....

2010-01-17 @ 21:39:05
Postat av: Pappa M

haha..jag gillade dit lur du gjorde med vattnet och tabascon..mycket bra!

2010-01-18 @ 21:23:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0