Fånga dagen. Efter.


Två Bakis innan du lägger dig. Krångligare är det inte att göra något åt dagen efter. Lös två brustabletter i ett stort glas vatten (4dl) och drick innan du lägger dig efter alkoholintag.
Den huvudvärk som många lider av dagen efter alkoholkonsumtion beror ofta på att kroppens vätskebalans har rubbats.
En dos Bakis innehåller en kombination av vätska, olika salter och socker som hjälper kroppen att ta upp vätska på ett effektivare sätt än genom att bara dricka vanligt kranvatten.
Smaken skulle vara en fräsch smak av citron-lime, men jag tycker den inte var värst god, men den hjälpte mig iallafall. Jag är super nöjd med Bakis! Bakis har räddat min dag idag, helt seriöst. Haha.


Kommentarer
Postat av: Pappa M

Du menar alltså att Bakis funkade...eller..?!

2010-01-24 @ 19:37:43
Postat av: Sanna

Jajjemen, jag tycte iaf det men andreas kände ingen skillnad vad jag förstod men jag drack ändå mycket sprit och brukar vara jätte känslig och bli bakfull väldigt lätt. Så ja:D

2010-01-24 @ 22:05:28
URL: http://sannamariabewernick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0