Fredagsmys


Snart är det dags för lite fredagsmys ute på Grantorpet hos Adéle. Hon fyllde, precis som jag, 20 år i onsdags så det blir runt 10 tjejer, lite mat och lite bada balja. Ska bli kul. Jag och Nicolina har precis varit och köpt present till henne, haha och vi är såå nöjda. Så passade vi på att luncha på Hos Pelle, jättegod mat. Vi åt fläskfilé med potatisgratäng och riktigt tjock och härlig bea! Mmm..

Igår var ju även jag och syrran och jobbade uppe på Holmströms bil, det var visst 50-års jubileum och hel seriöst.
Haha. Sofie och jag hjälpte till att lägga upp lilla buffén med kallskuret och potatissallad, vi gick runt och såg till så alla hade att dricka och la även upp efterrätten.. och städade lite efter.
Jätte trevliga män där uppe, och dom var så nöjda med oss att vi fick skriva upp våra nummer och ska hjälpa dom med dom andra små event/jippon.a som dom ska ha i vår!
Föressten.. vi fick till och med äran att dra av skynket på den nya OPEL modellen! Riktigt fränt. Med tanke på hur stor grej detta är för både Holmgrens och bilintresserade. Men det där med skynket var lite svårt, haha det var så tungt liksom så att jag drog och drog och blev nästan förbannad, när jag hör någon säga i mikrofonen (mitt i all spänning) att snart går backspegeln av, eller något sådant! haha, pinsamt. Men skynket kom av och alla gästerna började applodera. Haha. Men det var jätte trevlig kväll.

Nu ska jag börja packa ihop det jag behöver och gå till Johanna och Nico innan vi åker till Adéle tror jag, måste försöka klura ut någonting om den hemliga festen imorgon! Haha, jag har sådana konstiga tankar att jag börjar bli lite rädd. Men SJÄLVKLART SKA DET BLI GRYMT KUL!! Så ingen får tro någonting annat än att jag ser fram imot festen imorgon! Och jag uppskattar att ni lagt ner er energi på lilla mig!





Ha en fortsatt bra dag!

Puss & Kram 
Sanna


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0