Godmorgon!

Kaffe är inte bra att dricka sent på kvällen, det märkte jag inatt.. herregud kunde inte somna förens närmare tre inatt. Men som tur var hade jag I skuggan av värmen att titta på, skitbra film om en tjej som är i 25-30års åldern och som har gått på droger sedan hon var 14 år! Filmen är verklighetsbaserad och verkligen intressant..
Den rekommenderar jag!

Vaknade vid halv tio och har varit ute och gått med Jennie och hundarna en sväng. Nu har jag nyss tagit mig en lång dusch, och senare ikväll har jag och Sofie fått uppdrag att servera uppe på Holmgrens bil. Det är tydligen lansering av en ny SAAB, och det är ca 50 V.I.P gäster ditbjudna, så ska vi gå runt och bjuda på lite tilltugg från Jojjen. Det ska bli kul!

Nu måste jag kila, måste hinna upp till Elgiganten och fixa en sladd som man kopplar mellan datorn och tv.n, vad en sådan nu heter.

Ha det bra, Puss & Kram Sanna

Wille  och Chippen  



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0