Min födelsedag forts.

Sådär ja, då har alla nära och kära gott hem så var denna dagen över minst lika fort som alla andra år. Det är ju typiskt! Hur som helst så har jag haft en underbar dag med mycket skratt och fina och behövliga presenter.. Jag har faktiskt även lagt upp några bilder på lite av det jag fick här under..

Dagen började som ni kanske läste på systemet, efter det runt 12-tiden kom Andreas föräldrar, Maud och Ronny hit på lite födelsedagsfika. Mycket trevligt!
Sedan när dom gått hem så kom farmor, mormor och pappa hit och vi hade trevligt, öppnade paket och åt jävligt god mat! Ursäkta svordomen men så gott var det. Kycklinggryta med pressadpotatis, receptet har vi fått av Jennie faktiskt.
Efter maten åkte andreas till ishallen, men därimot kom både Jennie med barnen och Sanna Sjöström. Vi satt och pratade, hade trevligt, drack kaffe och åt tårta i stora lass. Hur bra dag som helst, men nu när dom gått längtar jag konstigt nog, haha, till helgen med alla festligheter!

Här kommer då lite blandade bilder:


Här är tårtan som jag bakat och vi glufsat i oss.


Lite mingelbilder från förmiddagsfikat.
Mamma, Andreas, Jag



Lite mingelbilder från förmiddagsfikat.
Maud, Ronny, Andreas






Lite grann utav minnesboken jag fick av mamma,
som hon faktiskt pysslat ihop helt själv!




Andra behövliga födelsedagspresenter!




Perfekt, precis vad jag behöver!

Jag orkar inte lägga upp allting jag fick, dessutom kanske ingen bryr sig men jag kände att lite bilder är väl aldrig fel? haha.

TACK ALLA FÖR ALLT JAG FÅTT,
jag är supernöjd med allting faktiskt och jag är glad att ni ville komma och fira mig på mig dag!




Nu ska jag avrunda denna kvällen med att dricka upp min drink, och sätta mig och titta på "I skuggan av värmen"
en verklighetsbaserad film utav Lotta Thell.

Förlåt om jag är tjatig, men tack till er alla som uppvaktat mig med presenter och gratulations samtal och sms
PUSS PÅ ER! och godnatt, hörs imorgon.



Kommentarer
Postat av: Pappa M..

Stort tack själv för en trevlig kväll!Ses i dimman... ;)

2010-01-20 @ 23:30:39
Postat av: Sanna

Haha, när gör vi de då? ;)

2010-01-20 @ 23:31:44
URL: http://sannamariabewernick.blogg.se/
Postat av: Pappa M

hmm..det är frågan det..men dimman kommer ju alltid att finnas..nånstans...nångång..;)

2010-01-22 @ 10:54:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0