Min sista helg som 19åring!

God morgon, eller god eftermiddag ska jag nog säga såhär dags. Ska börja med att säga att det var en riktigt trevlig kväll igår.
Det blev bara några små drinkar och nästan 3h biljard! Drinken som är skapad av mig själv döpte Totte igår till Sanna´s partydrink verkligen någonting för dig som gillar söta drinkar..





Fyll ett glas med is, i med lite Bacardi melon, lite Midori och lite lite limejuice så är den klar, och jag lovar att den är smarrig!
Tomas på Torino lärde oss även spela Poker-Biljard.. skitkul när man börjar förstå och allting flyter på. Det var var vi underhöll oss med igår kväll, vi gick hem runt ett det är ju en dag idag också.

Idag vaknade vi, eller iallafall jag oväntat pigg. Andreas kom med förslaget att gå och köpa nybakat bröd på Konsum så det var bara att traska dit.
Jag köpte mig även dom nya Kellogs Special K flingorna med jordgubbar och mörk choklad.  

 


Jag måste nog faktiskt säga att dom får bara betyget G. Alltså idén med choklad (som alla älskar) i flingor och yoghurt är bra, men när man sedan smakar det så bara.. pannkaka!!
Låt chokladen vara som den är, utan att blanda ihop den med annat! Det är vad jag tycker, vad tycker du?

Jag har hursomhelst fått i mig en rejäl frukost och inväntar att klockan ska bli 16, då jag börjar jobba på Torino..
Hoppas verkligen det blir mycket folk idag!



Dagens bästa: Att jag inte har en enda känning av alkohol i kroppen, jag som ALLTID annars får bakfylle-huvudvärk av minsta ölen!

Dagens värsta: Andreas humör, han har nog vaknat på fel sida idag.



Puss & Kram
Sanna

Kommentarer
Postat av: Magnus

Men du kanske inte drack öl,därav ingen bakfylla kanske..:)

2010-01-17 @ 01:26:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0