Nattsysselsättning

Inatt när jag inte kunde sova satt jag och gjorde lite olika collage och testade med olika bakrunder osv.
Jag känner verkligen för att byta.. men det är faktiskt inte så lätt, haha jag får sådan beslutsångest.
Vilken av dom här tycker ni att jag ska ha?
Eller ser ni att någon annan header skulle passa med en annan bakrund?
Eller ska jag klippa in lite privata bilder i något av dom "svart-vita" kollagen?


ETT.







TVÅ.





TRE.






FYRA.






FEM.










Måste ännu en gång lägga till att jag är amatör på sånthär! haha
Men det vore ännu roligare om jag hade ett riktigt bildprogram, Picasa är väldigt bra men jag skulle vilja byta upp mig snart och få ännu flashigare bilder och collage..

Puss & Kram Sanna


Kommentarer
Postat av: Johanna

4 an var riktigt snygg:)

2010-01-28 @ 20:03:35
Postat av: Jennie

Men, va du har avancerat!!!! Jag håller nog på 2 an eller 4 an.. Kan inte bestämma mig

2010-01-28 @ 21:37:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0