Ny dag nya möjligeter!

Efter gårdagens besvikelse känns det ändå bättre. Jag tror på att allas liv går ut på en uppförsbacke, och jag tror min uppförsbacke precis har börjat!

Dagen har bestått utav pappa, andreas och farmor kort och gott. Andreas och jag mötte upp pappa strax innan tolv och åt en riktig smarrig lunch på Torino. Det var kotlettrad, potatisgratäng och rödvinsås som serverade idag med en bra salladsbuffé.
Andreas började jobba vid två, så innan dess tog vi en sväng förbi Telia, där jag köpte refill till mitt mobila bredband.. som jag älskar! hur bra och smidigt som helst.
När det var inhandlat så gick jag till farmor där jag hjålpte till lite där hemma, byta lakan, dammsuga moppa och göra rent handfat + toalett (trodde jag skulle spy, jag hatar att städa toaletter!!!)

När jag lagom städat klart hade andreas slutat jobba och han o pappa kom och hämtade upp mig och vi drog i oss varsin burgare på Corner, mummmmss!

Det blev en lång, skön duch efter städningen och nu befinner jag mig faktiskt hos mig far, vi ska strax bege oss ner till Torren för lite biljard. Det är ju aldrig fel!


Med lite tips från coacherna(Syrran och Jennie lunmark) så har även tänkt att börja med Dagens bästa och Dagens värsta.


Dagens bästa: 
Är nog alla kommentarer jag fått av er alla som vet att jag fick Nej från Fritidsresor, ni alla ger mig styrka till att inte bryta ihop och ni får mig att fortsätta kämpa för att nå mitt mål! Stor kram och puss till er alla! :)

Dagens värsta:  Var när jag gick till pappa, då ser jag två snorungar stå och kasta stora snö och isklot på ett fonster i ett hyreshus brevid och sedan bara springa iväg.. Jag hade god lust att skrika något riktigt vuxet och elakt men jag höll igen.


Puss & Kram
Sanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0