Och nu... dagen jag väntat på!

Kvällen hos Adele var riktigt trevlig igår, det blev lite tacos, kladdkaka trevligt sällskap och balja bad! Badet var grymt skönt, 40 graders värme och utsikt över hela västervik..










Idag är alltså dagen med stort D
, typ. haha.
Jag tycker det ska bli jätte kul verkligen, ser fram imot det.. och sen att inte veta hur galen kvällen kan bli gör det extra spännande. Jag tror jag får ta och öppn 7.0 an redan när jag och Sofie kommer hem från stan!
Haha, jag har inte en aning om någonting mer än Oömma kläder, lite smink och klackskor!
Jag säger bara oh my gud! Hoppas bara det går hyfsat lungt så jag minns någonting av 20-års festen!

Ha en bra dag du också!




Puss & Kram Sanna


Kommentarer
Postat av: Johannis

Ja du, de blev ju lite sådär! Men hoppas du hade trevligt i alla fall:) Puss

2010-01-24 @ 08:10:25
Postat av: Sanna

Jag hade det riktigt kul faktiskt! :) Jag hoppas att du också hade det. tack så himla mycket för allting! PUSS på dig.

2010-01-24 @ 13:32:13
URL: http://sannamariabewernick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0