Oooouups..

Fan va jag hatar när texten försvinner! Hade skrivit en hel del roliga saker om dagen på jobbet och genom ett litet fel knapptryck försvinner hela skiten!!!

Men men, min dag på jobbet skulle jag vilja beskriva lång men rolig.
Dagen började bra, en riktigt fräch Italienare med två äldre män var och åt.. jag tror inte jag behöver säga något mera, jag tror alla vet att dom flesta är väldigt trevliga och charmiga, och deras italienska brytning på engelska (eller tvärt om?) gör nästan att man smälter.. Oj oj oj.
Sen något att nämna om dagen var när Jonte Oskarsson och måsen kom in runt 12tiden imorse, jag frågade hur gårdagen var (dom var också ute på galaj igår), han ska ingenting men jag möttes av ett brett leende och han tog fram en knöglig lapp, jag vek mig nästan av skratt.. han hade fått en böteslapp utav polisen igår kväll när polisen hade kommit på honom när han kissade utomhus någonstans! Hahaha. Typiskt att det händer honom också!


Jag har även pratat med min kära faster, Carina idag och vi har spikat in att Andreas och jag ska ta oss en tripp upp dit den 11-14 februari, bara slappa, ha det bra och bada i Gustavsvik såklart! (kanske lyckas få in lite shopping också?!) 
Där har jag faktiskt inte varit, men äventyrsbad är aldrig fel så det blir nog skitkul.






´Det är mer än två år sedan jag var där uppe nu så det är på tiden, och
extra kul att jag får med min kära! <3


 


(Men helt sjukt vad det skiljer pris på biljetterna, heeelt galet. Tur att jag har huvudet med mig ibland så vi kunde hitta så pass billiga biljetter.. Mer om det imorgon)

Puss & Kram
Sanna

 


Kommentarer
Postat av: Pappan

Men var det Jonte som fått en böteslapp alltså?..haha

2010-01-18 @ 21:25:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0