Sängen nästa!

Idag har det varit en skapligt seg dag. Men ändå inte, jag har inte gjort mycket men tiden har gått ganska fort ändå. Börjar känna mig väldigt trött. Men kan det bero på att jag inte sov så många timmar inatt kanske? Jag tror det.

Nu har jag iallafall ändrat med Header, är väldigt nöjd. Kan tänka mig att det blir något annat om en vecka eller två ändå. Haha, va tusan.. jag jobbar bara kvällar så på dagarna när jag är hemma och ledig (och uttråkad!) så är alla andra i skolan eller på jobbet. Suck!
Men men, på tal om bloggen så skulle jag vilja kunna lite mer om att ända typsnitt, färger på texter o.s.v. men jag försöker hänga med så gott jag kan med massa tips ifrån http://www.designadinblogg.se Han/hon som gjort den bloggen är guld värd! Dock fungerar hans/hennes tips bara om man har blogg.se.



Imorgon är en spännande dag! Min kära lillasyster sa till mig:
"Möt mig imorgon vid 15.45 utanför Träningsverket(som ligger i centrum), ta med dig handduk, badkläder och gör-i-orning-grejer!"
Nyfiken i en strut - Det är jag det! Men jag har inga förväntningar för morgondagen.. Jag känner bara att det ska bli roligt, och förväntar mig faktiskt endast en trevlig kväll. Haha trots att jag inte har en aning om någonting.
För er som inte riktigt vet så blev jag 20 i onsdags förra veckan, och nu är min familj lite luriga och har alltså hittat på någonting.. TROR JAG! haha. I Lördags var det mina kära vänner som ordnade fest för mig, allt om det står under rubriken "Nyckelpiga för en kväll".

Som sagt, jag ser fram imot en trevlig kväll imorgon. Förhoppningsvis drar syrran med mig till Soolpoolen för lite sol och bubbel (jag får nämnligen ta med mig lite alkoholhaltigt också). Efter det..... har jag inte en aning. Och det är nog meningen också!

Godnatt och sov gott med er! Hörs imorgon.                  


                  
Puss & Kram Sanna       


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0