Tack för alla gratulationer!

Som ni kanske förstått så är det min födelsedag idag, dagen började med med härlig sång och lite frukost och paket på sängen. Och jag fick även väcka andreas och säga att han skulle gå upp och sjunga för mig.. haha.

Jag fick lite pengar i presentkort utav mamma som jag får när jag flyttar, ett par trosor, två olika berlocker till mitt Thomas Sabo armband och en jättefin minnesbok som mamma och sofie pysslat med.
Ni ska få en liten tjuvkik på den senare.
Efter uppvaktningen på morgonen tog jag och mamma en promenad med hundarna och efter det så ville mamma att jag skulle följa med på ett ärende.. hmm..
Mamma var med när jag tog Systemoskulden! haha. Jag fick bestämma vad jag ville köpa och mamma stog för kostnaden men självklart var det jag som skulle betala, det blev en Bacardi Melon och en likör vi hade till kaffet. Mums. Och himla skönt att kunna gå själv utan langare!

Sedan kom Maud och Ronny hit på lite fika.. Måste hjälpa till att duka, snart kommer mormor farmor och pappa och firar mig över lite mat och fika. Kommer lite bilder så fort som möjligt också.

Vi hörs snart igen, andreas lackar ur totalt snart om jag inte hjälper till.

PUss Bye så länge

Kommentarer
Postat av: Emma

Å Sanna vad kul att du bloggar:)

Kul att följa dig lite och se vda som händer nere hos er, fortsätta så här! Och grattis igen, föressten ska du flytta?:) Kram

2010-01-20 @ 21:03:39
URL: http://princessemma.blogg.se/
Postat av: Sanna

Haha, ja. Jag börjar komma igång nu och tycker faktiskt att det är riktigt kul! Jag ska länka din blogg också, kom jag på nu! :)

Tack för gratulationen! Nja, har varit väldigt förvirrad och fått panik över vad jag ska göra med mitt liv, men jag tar det som det kommer och tar det säkra före osäkra.. kort och gott; ingen flytt planerad.. haha Kram

2010-01-20 @ 22:06:39
URL: http://sannamariabewernick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0