Tisdag 12 januari,

Så var det tisdag idag, jag har precis suttit och läst igenom gamla inlägg från när jag var uppe i Jukkasjärvi. Vilka minnen jag får, jag sitter och kan inte göra annat än att le!
Jag saknar verkligen allt där uppe, människorna, ishotellet, till och med kylan konstigt nog!

Med tanke på att jag inte skrivit något mera i bloggen på drygt nio månader så kände jag att jag inte har fått till någon bra början..
Så jag låtsas som att jag inte har gjort några inlägg sedan Jukkasjärvi och börjar istället med att skriva att nu var det ett tag sen sist, men jag har inte riktigt kännt att bloggen har varit så behövlig.
Det som har hänt sedan sist är alltså att: 

- Jag har gått på balen med Philip Skännestig,

- Jag tog studenten!

- Jag jobbade hela sommaren på Lysingsbadet som Aktivitetsledare! Skitkul!

- Jag sökte jobb som Aupair i Oslo, så jag flyttade dit i mitten av augusti ,
och kom hem 5 dagar    senare.

- Fick jobb på Morella och har jobbat där sedan september.

- Andreas har fyllt 20.

- Jag har haft massa bekymmer, drömmar och tankar om vad jag ska göra med mitt liv.

- Jag började jobba lite smått på Torino.

- Och jag har äntligen skickat in ansökan som Barnledare till Fritidsresor!! :)

Det är dom största händelserna sedan i somras, sedan har det ju så klart varit mycket roliga stunder utöver det.. och lite tråkigare, som jag kan ta en annan dag..

Nu måste jag kila, börjar jobba vid 18.00 på Morella och måste åka med grannarna ner nu så jag slipper gå i kylan!

Ha det bra!

Puss & Kram
Sanna




Kommentarer
Postat av: Pappa M

Härligt Sanna!Ta tag i det här bloggandet igen!

Kram!

2010-01-15 @ 00:21:11
Postat av: Sanna

Jajemen :) jag har lite tankar jag ibland måste göra av någonstans.. haha Kram!

2010-01-15 @ 18:27:18
URL: http://sannamariabewernick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0