John Blund var är du?

Måste börja med att skriva att det är kul med lite nya "ansikten" här inne faktiskt, och allra roligast är det att ni slängt in en kommenterar. Tack så mycket för ert beröm om min header. Med lite trix, pussel, koder och styr så går det mesta! haha. Jag är ingen stor bloggare, fotograf eller skrivare för den delen heller.. men jag gör så gott jag kan. Haha.

Jag måste börja med att svara Johanna att Nejnejneej, inte växjö! haha, häng med och tjäna lite pengar som Jennie skriver!

Fick en fråga om favoritmat, självklart och nästan tveklöst svarar jag Chipslåda och Varm smörgåstårta! Åh, det är fruktansvärt gott! Jag kan ta och skriva receptet här i bloggen nu i veckan?

Att ha jobbat på dagis underlättar ju självklart till jobbet som Barnledare, med tanke på att jag inte har någon gymnasial utbildning eller ingen utbildning av barn överhuvudtaget på det sättet.. Jag har gått Barnledar utbildning för scouterna och gått dansledarutbildning för bugg, och sysslat med det i många år. Men det räcker tyvärr inte riktigt till. Så jag tänkte att det är ju inte riktigt som en utbildning men en väldigt bra merit och erfarenhet i detta sammanhang, sen så är ju Oslo och Norge i sig inte helt fel!


Ne nu måste jag verkligen försöka sova, jag har inte hunnit bli trött än. Men det är vel just för att jag jobbar till sent på kvällarna och är så uppe i varv när jag kommer hem, och inte nog med det så dricker jag kaffe på jobbet om kvällarna, aj aj aj. Och Andreas ligger här brevid och snarkar som en gris (vilket gör det ännu jobbigare att sova) Herregud, jag har det inte lätt minsann! haha.

  




Jag lovar att jag inte ska dricka kaffe på jobbet någon mera gång, om du bara låter mig somna nu kära John Blund!


Puss & Nattinatti
Sanna

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0