Vad sägs om lite drink-tips?

Jag har funderat lite på att skaffa mig en "Drink tips" - kategori. Vad tycker ni om det?
Som vissa av er vet så jag har ju ingen direkt erfarenhet utav just att ha jobbat bakom baren men jag känner mig väldigt påhittig, kreativ och börjar få upp ögonen mer och mer för just bartender-yrket..
Så Drink tips - kategorin skulle bestå av mesta dels härliga drinkar men även lite andra tips och trix! Och främst lätta som både du och jag ska kunna göra hemma! Bra va!?



              

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Matilda

OMG!

älskar din blogg!

Följ min:P kommentera också vettja:P

www.tiilduur.blogg.se

2010-01-30 @ 23:41:02
URL: http://tiilduur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0