Myskväll med Johanna

Känner att det var ett tag sedan sista inlägget, så det är dags att uppdatera senaste dygnet va? 
Just nu ligger Johannis och jag och myser i soffan, vi har precis vräkt i oss världens smarrigaste mat, nämnligen Varm smörgåstårta och till dessert blev det en riktigt mumsig Marängswisch!

              
(och så johannas märängswisch, eller var de Ris a lá malta?)     




Johanna har även varit snäll och hjälpt mig att trolla bort min utväxt.. vilket var mycket behövligt! Men något jag HATAR är den äckliga stinkade lukten av Jane Hellens efterbehandling.. BLÄ!!

Hur som helst har dagen varit väldigt bra. men gårdagen var faktiskt snäppet bättre! Jag blev riktigt överasskad.. men jag tar det i morgon när jag kan lägga in lite bilder också.


Johanna och jag tittade på Robinson också, och Vinnaren av Robinson 2009 blev HANS BRETTSCHNEIDER!
Grattis! 
Men jag känner mig lite besviken på vinsten: En liten statyett!? Men hallå, är det bara jag som tycker att vinnaren iallafall förtjänar någonting mer än en statyett när man tillbringat runt 40 dagar på en ö, utan mat och utan kontakt med omvärlden.. Jag blev lite besviken på det faktiskt, Tv4 har vel pengar till att bidra med någon mera vinst. Just med tanke på allt som dom lidit för! Sjukt dåligt.
 


Tack för idag! Ha en fortsatt trevlig kväll!

Puss & Kram Sanna

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha han får ju pengar oxå,troru han svälter ihjäl sig för en proslinsgubbe ?:)

2010-01-31 @ 12:00:50
Postat av: Anonym

jag,sofie som skrev allså;p

2010-01-31 @ 12:01:24
Postat av: frida

500 000 spänn sanna! ;)

2010-02-01 @ 22:05:33
URL: http://uniform.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0