Varför finns dessa måsten.

Nu har jag nästan precis kommit hem från skogshaga, har varit och tittat på en ganska (förlåt) tråkig match med Dunken. Haha, dom förra matcherna har det varit fullt av intriger och så.. men idag höll dom sig verkligen lugna och tysta! Och tyvärr så förlorade dom med 3-2.

Imorgon jobbar jag på Morella 18.00-21.30, och på onsdag Torino från 16.00. Nästa måndag ska jag även till min underbara jobbcoach Lotta Eliasson! Och tillsdess måste jag
- Formulera om mitt personliga brev, så att det riktar sig mer mot reseledare och liknande.
- Ringa fritidsresor och ta reda på varför jag inte blev utvald!
- Och så vill hon helst att jag ska söka TIO JOBB!!
Oh my f'cking gud.

Och så måste jag även 
-  se till så jag verkligen får min lön, som alltid brukar dyka upp den 25.e(!?)
- boka biljetterna till Hallsberg. Jag och min kära ska ta oss en weekend hos familjen Lannhard om cirka två veckor! ska bli väldigt kul.
- måste även börja tänka på vad jag vill göra till sommaren och framför allt till hösten kommer!

Nu kommer andreas hem från matchen, nu blir det lite mys innan sovdags!





Sov gott. Natti natti.
Puss & Kram Sanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0