Dags att börja packa..

Nu återstår det bara 2 dagar, på torsdagmorgon vid 08.00 tiden beger vi oss mot Norrköping föratt ta flygbussen upp till Arlanda. Klockan 17.05 går planet från Sverige till Malta.

Jag har hittat världens bästa grej (om det fungerar?), om man ofta får ont i öronen när man flyger, när det slår lock och ömmar.. Detta ska jag iallafall prova:
EarPlanes!
Öronproppen som tryckutjämnar med hjälp av ett tryckreglerande filter! 
EarPlanes är ett par supermjuka öronpluggar som utjämnar och reglerar trycket mellan
kabinen och örongången så att trycket utjämnas i lugn takt och Du slipper smärta
och obehag i öronen.

Kostar 98:-, men det kan det vara värt!
Nu ska jag börja packa lite, så jag slipper stressa imorgon, även att jag är ledig imorgon så finns det TUSEN saker att göra. Bl.a. så har min vän Felice födelsedag imorgon, så jag tror jag ska smyga mig in med en tårta.
Men det är morgondagen, nu på schemat:
- Packa Har hittat en hemsida som är till stor hjälp vid packandet, kolla in den här
- Laga mat
- Jobba.
TJING

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0