I <3 MACADAMIA

Igår fick jag hem detta travel-kit från www.eleven.se.
Jag började använda Macadamia Deep repair masque för ca 5-6 månader sen, och nu är jag så fast man kan bli.

Dessa makalösa produkter från Macadamia Natural Oil innehåller två av världens mest näringsrika, dyrbara naturliga oljor - macadamiaolja och arganolja. Dessa ger håret den ultimata skönhetsbehandlingen vid varje tillfälle och låter håret bibehålla sin hälsosamma glans. Håret får nytt liv och en intensiv "närings-boost".

Jag har länge haft problem med sprött, risigt och överhuvudtaget väldigt trött och tråkigt hår, tills att jag började
med denna mask, som räcker med om man tar två gånger i veckan. Håret blir otroligt starkt och lent efter en första användning om man fortsätter regelbundet.
Och doften på dessa produkter går inte ens beskriva, heelt himelskt!
Igår använde jag schampoot, balsam och leave-in cream, och idag känns det som om jag varit hos frissan.
Detta är alltså någonting du MÅSTE prova! Finns som sagt på eleven.se och detta prova-på kit
(som är en bra början) är nu nedsatt till 195:- istället för 349:-
SÅ PASSA PÅ NU!
Macadamia Natural Oil Deep Repair Masque
Macadamia Natural Oil Travel Kit
Alltså nu har jag änligen detta lilla travlekit (prova på kit- enligt mig) som innehåller följande:

Macadamia Rejuvenating Shampoo, 60 ml.

Macadamia Rejuvenating Shampoo är ett fuktgivande schampo som passar alla hårtyper och är perfekt för torrt, skadat hår. Rejuvenating Shampoo rengör på ett ytterst skonsamt sätt ditt hår samtidigt som det tillför fukt och skyddar håret från yttre, skadlig miljöpåverkan.

 

Macadamia Moisturizing Rinse, 60 ml.

Detta balsam är perfekt för alla hårtyper. Macadamia Natural Oil™ Moisturizing Rinse är ett balsam som är skonsamt nog att användas varje dag och som ger näring, reder ut, återfuktar och skyddar ditt hår. Ditt hår blir mjukt, lätt att jobba med och redo att styla

Macadamia Nourishing Leave-In Cream, 60 ml.

Macadamia Nourishing Leave-In Cream är ett leave-in-balsam i krämform som är berikat med näringsrika oljor för att vårda och tämja oregerliga lockar. Ditt hår kommer att bli mjukt, strålande blankt och UV-skyddat.

 

Macadamia  Healing Oil Treatment, 30 ml.

Macadamia Healing Oil Treatment är en terapeutisk olja som passar perfekt till alla hårtyper och är speciellt fördelaktig till torrt, skadat hår. Healing Oil Treatment absorberas omedelbart och ger näring och en tyngdlös fuktkick. Resultatet blir ett mjukt och hälsosamt hår som också får ett naturligt UV-skydd mot skadlig strålning. Torrt och slitet hår får ny glans och blir mirakulöst återfuktat.

Macadamia Deep Repair Masque, 30 ml.

Macadamia Deep Repair Masque är en återuppbyggande hårmask som ger torrt, skadat hår nytt liv. En kraftfull kombination av macadamiaolja och arganolja ihop med tea treeolja, kamomillolja, aloe vera och algextrakt återuppbygger och tillför håret en nyvunnen glans.

När jag även var igång och shoppade igår, hittade jag även Macadamias senaste
produkt som jag såklart också klickade hem:
60 ml

Macadamia Reviving Curl Cream

Macadamia Reviving Curl Cream är en närande kräm som ger mjukhet och en otrolig form och hållbarhet till dina hårlockar. Den "boostar" lockarna samtidigt som den låser in fukt till fjällskiktet och förhindrar frissighet och "hängighet". En kräm idealisk för hår med lockig och vågig textur.


Prova Macadamia, och du varken kan eller vill vara utan det!


Kommentarer
Postat av: Sanna

Jag måste tillägga att informationen om produkterna och bilderna är kopierade från eleven´s hemsida, hoppas ni inte stämmer mig nu!! haha

2011-09-20 @ 12:01:10
URL: http://sannamariabewernick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0