Imorgon fyller felice år, som jag skrev ti...

100media_imag032 (MMS)

Imorgon fyller felice år, som jag skrev tidigare.. såklart ska hon få tårta! Och för att få den så smarrig som möjligt så förbereder jag redan nu. På första lagret har jag mosad banan underst och brer på chokladpudding, på andra laget har jag gjort en vaniljkräm och hällt i två burkar av Nestles banan/päronyoghurt.. såå smarrigt! Imorgon innan servering tar jag på grädde, gelehallon och såklart riven choklad. Det är riktigt slafsigt men de e såå gott! Hoppas bara att tårtan faller födelsedagsbarnet i smaken! Nu ska jag snart ta en sup hostmedicin och krypa ner i sängen med min älskling. Godnatt på er..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0