Ögonfransnäring

Jag skulle vilja höra med er, har ni eller vet ni någon som testat ögonfransnnäring?
Det är verkligen omtalat, och vem drömmer inte om lägre och fylligare fransar?
I snart 3 veckor har jag varje kväll innan läggdags, haft på detta

Super Glandin Eyelash Serum (eleven.se, 379:-)

Detta ögonfransserum ger dig långa, täta och fylliga ögonfransar som du alltid drömt om. Super Glandin Eyelash Serum förnyar och förlänger dina ögonfransar genom att stimulera fransarnas naturliga tillväxt.

Serumet ger näring, förlänger och skyddar dina ögonfransar. Ger naturligt långa, täta och vackra ögonfransar på 4 veckor. Produkten är effektiv samtidigt som den är skonsam mot ögonen.

  • Ger fylligare och längre ögonfransar.
  • Återfuktar och stärker.
  • Stimulerar naturlig tillväxt.
  • Kliniskt testad.
  • Framtagen av ledande hårexperter
  • Baserad på naturliga ingredienser.

Jag vet inte om det inte ska synas ett skit, men snart ger jag upp! Tror ni att jag ska fortsätta försöka eller kan ni tipsa om något som NI VET FUNGERAR?!

Kommentarer
Postat av: Ronja i

Den bästa som du kan ha och som fungerar är revitalash. Dock så kostar den mer men är värd det då du verkligen får längre och finare fransar. Det tar upp till 6 veckor att verkligen se resultat men du kommer inte bli missnöjd. Vi har även fått in en ny formula som ska ge snabbare resultat. Jag har använt revitalash och den funkar jag lovar :) kram

2011-09-15 @ 20:02:17
Postat av: Sanna

Jasså, då ska jag kosta på mig den nästa gång! jag tänkte ge denna två veckor till, man vet ju aldrig om dr smäller till snart! haha. Tack för tipset och för att du tittade in här :) kram

2011-09-15 @ 22:12:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0