Sony VAIO <3

JAG HAR BLIVIT KÄR!
Och har jag blivit kär i något så vet ni som känner mig; Jag vill ha den nuu!!

Sony VAIO VPCYB2M1E


Bärbar kraftdator
Slimmad, lätt och snygg VAIO-modell som du enkelt kan ta med på resan,
Discrete-Class-grafik och lång batteritid.
Användning i farten med en batteritid på upp till 6,5 timmar.
Lätt att bära med sig på stan och på semestern med en låg vikt på under 1,5 kg.
AMD Discrete-Class-grafikkortet gör den perfekt för videovisning och spelande.
16:9 VAIO Display-skärm med hög kontrast blåser liv i din multimedia.



Jag vill, jag vill, jag vill haaa!

Men som ekonomin ser ut nu (ganska mörk) så får jag ta och suga på karamellen och
nöja mig med att titta på den och drömma om den.
Godnatt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0