Va svårt jag har det för att komma igång på morgonen..

Jag är för bortskämd med att börja tidigast 16 om dagarna, så¨mina mornar har börjar bli riiktigt jobbiga. Så trött o seg jag är dom första 2h efter att jag vaknat, helt sjukt.
Allra helst idag, när jag har masssvis saker att fixa eftersom vi åker vid 8.00 mot första stoppet norrköping imorgon...
Packandet är värst, vad ska jag packa? Hur mycket behöver jag egentligen?
Sedan måste jag göra klart quiz-rundan IDAG, nästa lördag är det dags för Quiz igen.
Måste ner till banken och sätta in pengar så jag kan betala räkningar innan jag åker.
Senare ikväll ska vi ha tårtkalas hos Felice.
Frågan är ju vart jag ska börja?? SUCK!
Tur att jag har en ny god doft att frächa upp mig med mellan varven:
Laila Bagge Rock Romance EdT Rock Romance
Ha en toppendag! Tjiing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0